torsdag 13 juni 2013

ledighet.

Nu räknar vi ner timmarna till att vi har vår första ledighet för i sommar. Det har varit en intensiv vecka, men i morgon har vi packat bilen och tar lov från både arbete och förskola. I måndags var det premiär för Vårruset i Östersund och det blev succé, över 4400 anmälda och de fick stänga för efteranmälningar. Är nöjd över min 19:e plats på tiden 21.05. Däremot brakade min höft på riktigt och kunde knappt gå på den efteråt. Så har ätit inflammationshämmande och kört ett högintensivt cykelpass med styrka och rörlighet för mage, rygg, rumpa och höft. Eventuellt kör jag ett liknande pass i morgon innan vi åker söderut. För på lördag väntar Karlstad stadslopp, ska bli roligt att få vara med där, men det vi ser framemot mest är att få träffa familjen Borg
Nu ska jag ägna mig åt att beta av det som är kvar i arbetsväg och här hemma. Hur har ni det hos er?

2 kommentarer:

  1. Då får jag hälsa er välkomna till Värmland ;)
    Skönt med lite ledigt!! Njut!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.