måndag 10 juni 2013

korta stunder på filten.

Stunder på en handduk eller filt på gräsmattan med ett bra magasin är en av mina favoritstunder. Det blir oftast inte så långa stunder med en liten hemma och magasinet kan ha blivit ett par månader gammalt innan jag bläddrat igenom det. Men ändå. De där stunderna tycker jag om. Och jag tycker om att de är korta, för om tjugo år kan jag ligga där hela semestrarna om jag så skulle vilja. Dessutom tycker lilla fröken om att sitta på filten och bläddra i tidningar med mig, helst ska hon läsa samma som mig. På det här omslaget har de ännu en gång använt en av mina favoritskåp från Ikeas nyheter. Kanske, kanske får det följa med oss hem från Karlstad. På något sätt. Bland väskor och barnvagnar.
Mysiga stunder

2 kommentarer:

  1. ja det är lyx att bläddra i en tidning nu för tiden och man njuter definitiv mer av de stunderna nu än vad man gjorde förut när man kunde göra det när som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen sköna stunder, om än för få..
    Min favorit är nog plaza interiör, har aldrig läst den på din bild, är den bra?
    Ska nog unna mig ett gäng när vi åker iväg på semester till mina föräldrar.. Hoppas ni har de härligt och att du är helt fitforfight:)

    Kram/A

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.