torsdag 17 januari 2013

till frukost just nu.

Favorit på frukostbordet just nu är turkisk yoghurt, bär, linfrön och valnötter. På helgerna blir det gröt. Det är stora favoriten, men känner att jag fastnar i ett ekorrhjul vad gäller gröt. Så ge mig gärna lite inspiration på er favorit gröt. Samtidigt vill jag påminna er om hur viktigt det är med mat och glöm inte det färgglada nu i vinter. Läsvärd artikel hittar ni här och tycker att det gäller alla, inte bara de som är långloppslöpare.
Grädde säger lilla damen om turkisk yoghurt. Tur att grädde är så gott.

1 kommentar:

  1. Jag är inte alls någon gröttjej. Har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli...Ugnsbakad gröt är dock någonting som just nu är väldigt populärt i bloggvärlden och något som jag själv varit nyfiken på att prova. Har du testat?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.