söndag 30 december 2012

Julafton 2012.

Julafton 2012. En julafton som jag lägger varmt om hjärtat. Lekande och förväntansfulla barn. God mat. Trevligt sällskap. Tända ljus. Kalle Anka på tv (som man ser en bråkdel av).
Tack till vår fina familj på Hammarö för en riktigt fin julafton.
Tidigt på morgonen låg Vilja och Alice och lyssnade på farmor. En av mina absoluta favoritbilder lyckades jag ta på Alice. Nyfikna barn var det när de såg att klapparna låg under granen på julaftonsmorgonen. Kusin Alice fick sig en arg min av Vilja när hon förklarade att man inte fick öppna klapparna riktigt än.
 Vår lilla guldklimp.

Datorn vill inte samma sak som mig, så bjuder på fler bilder i morgon, årets sista dag.
Sov sött kära ni!

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Det blev en jul som jag också kommer ha varmt o hjärtat. Så mysigt att se tjejerna tillsammans och hur de små försöker ta efter Alice. Mysigt att vara tillsammans över huvudtaget.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra och gott nytt år! Blir alldeles förstörd när jag läser din blogg och det tråkiga som hänt med din bror och pappa. Hoppas att 2013 blir ett bra år med ljus och värme. Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.