måndag 20 februari 2012

Med energi för en ny vecka.

En ny vecka. Vi närmar oss mars med en rasande fart. Så jag önskar er en fin ny vecka med en vinterbild från början av januari som ger massor av energi. Såhär vackert kan det vara utanför oss en fin dag. Hur ser er vecka ut vänner?

Uppdatering: Den där tidiga kvällen som jag hade längtat efter i går uteblev. Först fastnade jag i mitt pysslande med stolarna och sedan vaknade en liten Vilja, med skyhög feber. Bara sådär. Så det har varit en jobbig natt för henne. 1177 skickades oss till akuten, där det inte hände så mycket. Det är vården i Östersund. Vi var två trötta tjejer som somnade i famn på varandra vid 04-tiden. En arbetsdag var inte vad man längtade efter i dag. Tur att man orkar mycket med kärlek. Det fanns hur mycket krafter som helst att ta av i natt när hon grät så att jag trodde att mitt mamma-hjärta skulle brista.

5 kommentarer:

  1. Det lät ju inte som den bästa starten på dagen och veckan men jag hoppas att det gått bra i alla fall. Du lär somna gott ikväll :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev verkligen inte som jag hade planerat :) Men nog somnade jag gott i går kväll :) Hoppas att du har fått en bra start på veckan. Kram

      Radera
  2. nejmen stackars lilla Vilja, mår hon bättre nu? Hoppas det! jo vi kommer upp till åre den 11 mars, så om du har lust att ses säg till!

    SvaraRadera
  3. Hon har lite feber, men mår mycket bättre. Vill väldigt gärna ses, var nyss in och skrev hos dig.

    SvaraRadera
  4. Hoppas febern ger med sig! Visst gör det ont i hjärtat när ens barn är sjukt...älskade I har också haft hög feber idag och varit jätteledsen. Jag önskar att vi vaknar till en bättre dag imorgon!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.