söndag 6 juni 2010

En hälsning på Sveriges nationaldag från Oden.

Jag & prinsessa mår så gott i solen i hammocken. H fixar och donar.
Vi har nyss avnjutit lite glass och goda jordgubbar i solen. Lite
senare ska vi gå blodspåret som vi la tidigare i dag. Har hämtat mig
bra från förkylningen och bihålorna som jag i går trodde skulle
sprängas, känner jag knappt av. Om det fortsätter åt det här
hållet kan jag försöka träna lite lätt redan på tisdag.
Hoppas att alla ni har en skön och härlig nationaldag.

4 kommentarer:

  1. Skönt att du börjar bli bättre.Samma här och jag skall vilamig idag också och sedan köra igång imorgon med träningen. Kram

    SvaraRadera
  2. Jodå, här har vi njutit av den härliga dagen!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Sandra för en jättetrevlig kväll i Lördags. Det måste vi göra om snart. Hoppas på fler sommarkvällar med grillning. Värmen känns dock avlägsen idag....Kramar Mirja

    SvaraRadera
  4. Petra: Vad skönt att du känner dig piggare och hoppas att det går bra att börja träna i dag igen. Kram

    Jess: Låter underbart! :)

    Mirja: Hej fina du! Tusen tack själv, jag tyckte att det var mycket trevligt och jag hoppas också att det blir lite värme snart, så att man kan sitta ute och njuta hela kvällarna. Det är ju det som är sommar :) Hoppas att du får en fin dag på jobbet och du måste berätta när det blir klart om du får åka på resan *håller tummarna* . Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.