måndag 7 juni 2010

Saknar, lite.

Det blev en lång måndag och eftermiddagen spenderade jag på kontoret
ute på en butik. Det tog mycket längre tid än vad jag hade trott,
pga oordning. Det slutade med att jag satt i diskussion med
avdelningsansvariga över hur rutinerna över just det jag höll på
med skulle kunna fungera bättre. Mitt i allt, får jag en känsla;
"Det här tycker jag är roligt". Strax efteråt säger en av killarna,
som jag jobbat på butik med: "Men Sandra, kan du inte börja jobba
här med oss". Och visst saknar jag en del av butiksarbetet där jag
fick vara med och vara delaktig i allting, gemenskap med många
kollegor och kunder. Men jag saknar inte arbetstiderna. Nu ska jag
fortsätta fundera över mailet på mitt förslag, till hur man bäst
strukturerar upp arbetet vi diskuterade i dag.

1 kommentar:

  1. Det kanske är något att satsa på, vilken bransch jobbar du inom?
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.