lördag 12 oktober 2013

trevlig helg önskar familjen apansson!

En del dagar när man är ledig och vaknar till strålande höstväder ute, så kan jag nästan bli arg på den där solen. För att den lyser den dag som jag vill ta en dag på stan och göra andra ärenden. I dag var en sådan dag och visst längtar jag då ännu mer efter ett hus i stan. Efter närheten till förskola och arbete, det vardagliga och så som i dag, att man snabbt hade kunnat uträtta sina ärenden. Och att vi en kväll smidigt kan åka ner på stan ett par timmar för lite egentid och god mat. Det var ett mycket charmigt hus vi var och tittade på i dag, som ligger alldeles perfekt. För perfekt, för trots dess ynka kvadratmeter, tror jag inte att slutpriset hamnar långt i från ett par hundra tusen under fyra miljoner. Tänk så många hus vi har stått och funderat på, visst börjar jag bli lite less på att springa på husvisningar, men det är även rätt trevligt att springa på människor man känner och prata en stund.

Resten av dagen har vi tillbringat på stan med lite diverse ting och så har jag rensat undan lilla frökens kläder i bättre lådor. Hur kan en så liten sötnos ha så mycket kläder kan man undra, men så är det också så otroligt roligt att handla barnkläder. Hoppas att ni njuter av lördagkvällen.
Trevlig kväll önskar även familjen apa. Mina favoriter i gosedjurshögen just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.