söndag 13 oktober 2013

lördagsbrunch.

Vi passade på att gå på Clarion och äta en god brunch i går. Något som jag vill rekommendera som riktigt lördagsmys. Det fanns det mesta att välja på och det var mycket folk som satt och lördagsmyste med vänner, sambo och barn. 
Jag gillar inredningen som Clarion har fått sedan Marcus Samuelsson Kitchen & Table kom dit. Clarion har även blivit ett ställe dit många går för att ta en drink en fredag eller lördag.
Tror jag måste skaffa liknande tavlor hem. 
Utanför entrén hade de gjort höstfint, här med ljung och cyklamen. Blev inspirerad av att använda cyklamen utomhus, är det någon som vet hur kallt de klarar av? 

Med det vill jag önska er en fin och solig söndag! 

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har! Och fina bilder.
    Hoppas du får en fin torsdag & kolla gärna in på min blogg där jag inspirerar folk om olika saker! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.