lördag 18 maj 2013

torkar du mina tårar?

En mörk novembernatt lämnade Du oss. 6 månader har passerat. Med så mycket sorg. Satte om mina ranunkel i dag. De är rosa och vita. Ska plantera dem i den lilla krukan som är formad som ett hjärta som Du fick. Blommor för att du tyckte så mycket om vackra blommor. Hjärta för min kärlek till Dig. Ranunkel för att jag älskar dem och jag älskar Dig.

Det var så vackert hos Dig nu, fick se det på bild. Tror det lilla hjärtat kommer att passa bra där. Du måste förlåta mig för att jag inte orkat komma och hälsa på. Det känns bara som att mitt hjärta ska gå sönder. När jag kommer med det lilla hjärtat, finns Du där då för att torka mina tårar?

7 kommentarer:

  1. Vissa människor lämnar djupare avtryck i sanden än andra...

    Stor kram, tänker på dig

    SvaraRadera
  2. Tänker så ofta på er alla, hoppas ni vet o känner det. Finns för er.
    Hoppas vi kan ses snart.
    Detta fina kort på Fredrik står jag ofta framför...
    Kramar faster

    SvaraRadera
  3. Livet är så föränderligt... Stor kram till dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.