måndag 8 april 2013

ett inlägg utan bild.

De här inläggen utan bild. Det känns som att det saknas något. Det föll bort bland kvällspysslet och ett fint besök av lilla frökens gammelmormor. Minusgrader ute och solsken. Det hör till vardag nu och så vackert det är. Efter många löppass utomhus på slutet, så gick jag in och körde intervaller på löpband. Totalt 9,5 km. Det blev ett tungt pass som jag fick kämpa mig igenom. Min kost har varit dålig sista veckorna och resultatet av det ser man på träningspassen. Så nu står morgondagens mat och mellanmål i kylen. Vi har rullat in i en ny vecka och önskar er en fin sådan.

2 kommentarer:

  1. En ny fin vecka för dig med, och härligt att ha ett löpband att kunna springa på, skulle jag med vilja ha, men vi har ej plats för det

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni också får en fin vecka, här hoppas vi på massor med plusgrader så snön smälter. I alla våra grannars rabatter lyser vårblommorna, men på vår tomt är det drösvis med snö kvar! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.