torsdag 28 juni 2012

Hej från löparfesten.

Sitter och njuter av att se alla löpare färdas mot kalfjället och över gränsen. Loppets andra dag och jag har klarat av min andra sträcka. I går sprang jag 7,8 km i regn och blåst, med en tid på 4.10 min/km. I dag var det lite tyngre ben som klarade av 5,8 km, ingen tid ännu dock. Nu laddar jag om för morgondagen då jag fick möjlighet att få en sträcka för Trångsviken IF Woolpower, som vi hoppas få se som vinnare i damer motion. Det blir en utmaning att klara sträckan med bra tid i morgon, men jag kunde inte tacka nej. Må så gott vänner och visst hejar ni fram mig under hela resan?

Vill även sända de varmaste tankar till anhöriga, vänner och laget till den man som kollapsade och avled vid gårdagens målgång.

2 kommentarer:

  1. Fortsätter att imponeras av dig. Så snabb du är! Lycka till fortsättningsvis!
    Trist att höra att en person kollapsade...

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken superkvinna du är! Blir väldigt avis för jag vill också vara vältränad och springa massor av mil. Men min kropp är inte riktigt på samma bana som min motivation tyvärr :(. Kämpa på!
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.