torsdag 17 maj 2012

Rosa klädnypa med regndroppar.

Det har regnat hela dagen här. Röd dag och Norges nationaldag, men det har varit väldigt varmt, så det har ändå varit rätt skönt att få vara ute lite och det har varit skönt att bara få ta dagen lite som man vill. Vi har planterat första blommorna ute och börjat rensa lite smått i rabatter medan Henrik har städat förråd, målat och massa annat pyssel. Gav mig ut på en sen löptur i regnet, men så härligt det var och den där nya stigen var fin. Lite mystisk. Blev sen ut då jag fastnade framför Djursjukhuset och grät några tårar och missade i stället både Dokument inifrån och Debatt på Svt som hade intressanta ämnen i kväll. Var det någon som såg dem? Nu kvällsfika på bröd som har bakats i dag och lite kvällsmys innan sovdags. Hur har ni haft det i dag?
Inga kläder på tork i dag.

3 kommentarer:

  1. Vilken skön dag de låter som ni haft, trots regnet! Det är ju så skönt att ibland inte ha allt för mycket uppstyrt utan bara ta dagen lite som den kommer och vad som faller en in att göra! Vi hade en bra dag igår, lite shopping, lite sovstund och lite målande! Ha en fin fredag nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk så vackra alla dessa enkla ting kan vara =) KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är så skönt att bara poa runt i trädgården och inte ha en massa måsten. Och vädret verkar reda upp sig också, för även fast det är lite halvrisigt väder så är det rätt så varmt i luften =)
    Ska ta mig ut i trädgården nu och plantera lite småplant jag köpt på mig, vill fylla alla mina blomlådor och låtsas som om det är sommar redan nu hihi
    Ha en trevlig helg!
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.