torsdag 17 juni 2010

Det må vara värt det. Hoppas jag.

Allt springande hit och dit. För att få med allt jag behöver. För att hinna arbeta. För att hinna träna. För att hinna med fritid. Det gör mig stressad. Och jag blev inte mindre stressad av att tvättstugan var bokad. Lugnar ner mig. Sätter mig ner och äter lunch (tack finaste). Andas. Hoppas att det är värt det för att få tillbringa en helg här. Löpning på fjället. En halvdags ridtur på fjället. God mat. Hotellfrukost. Hotellsängar. Massage. Ansiktsbehandling. Helkroppsbehandling. Morgonsimning till klassisk musik. Yoga. Qi Gong. Jag ska tänka på Er när jag sitter vid poolen i morgonrock med ett glas juice eller vid brasan med ett glas gott rött vin.

Uppdatering: Eftersom jag har en underbar man (det låter trevligare än pojkvän), så har han ordnat så att jag får en hel tvättstuga att härja fritt i. Tack.

1 kommentar:

  1. Bara att ha något njutbart att se fram emot gör all stress och hårt arbete mer uthärdligt!
    Stor kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.