fredag 16 december 2011

Kärlek.

Vilken härlig dag vi har haft. Det är sådana här dagar jag ska minnas när vardagen är tillbaka igen och man endast har helger som hela dagar. Nu väntar vi på att mannen i huset ska komma hem, så att vi får riktig helg. Glömde berätta förut att jag nu har sett att tand nummer 4 är här, så nu har Vilja två tänder uppe och två tänder nere. I dag har vi städat lite i Viljas rum, vårat nuvarande förråd. Det fanns lådor som kunde packas om och sorteras lite. Så fort julen är över tänkte jag börja fundera på hur hennes rum ska se ut. Det längtar jag efter.

 Vilja passade på att läsa Mama medan jag städade.
Sedan tittade vi en av hennes pekböcker. Hon tycker nu att det är väldigt roligt när man frågar vad det är för djur och sedan visar hur de låter. När det kom upp en bild på en hund, frågade jag Vilja vad det var för djur. Då svarar hon: "Pappa". Underbara gullunge.

5 kommentarer:

  1. Pappa eller hund, det är ju ungefär samma! ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad gulligt att hon sa pappa när du pekade på hunden! ;-)
    Hoppas att ni får en mysig fredagskväll!

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!
    Kul att se att du också har en blogg :) här ska jag gå in och läsa ofta. Kram Ida

    SvaraRadera
  4. haha så gulligt och så kul att den 4:e tanden börjar titta fram!! ja, jag längtar också tills ja får börja göra i ordning lill-loppans rum, än så länge finns det ju så mycket annat att fixa med så det får vi nog också ta efter jul! hoppas ni har en mysig 4:e advent!

    SvaraRadera
  5. Heheh sötisen! Roligt att även tand nr 4 tittat fram :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.