söndag 18 december 2011

Fina söndag.

Vi har haft en fin morgon här hemma. I går fick jag sovmorgon till 10.50, i dag var det Henriks tur att få sova lite längre. Så jag och Vilja myste in oss i köket, tände ljus, eldade i vedspisen, sjöng med radion och åt frukost. Nu ska vi snart ge oss i väg för att hitta en gran och förhoppningsvis en sväng på stan.
 De blommor så vackert och jag tänker flera gånger per dag hur vackra jag tycker att de är.
 Vår stora goa tjej. I natt vaknade hon och charmade oss,
så trots trötthet kunde jag inte låta bli att skratta åt lilla gosan.
Önskar er en fin söndag och fjärde advent.

1 kommentar:

  1. nej det är ju så fascinerande att hur trött man är så får man alltid ett leende på läpparna när man ser de små charmtrollen! oj vilken vacker orkidé , jag är tyvärr hopplöst dålig på dessa blommor så jag får beundra dem hos andra!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.