måndag 28 november 2011

Köket.

Har tillbringat hela kvällen i köket efter att Vilja somnade, så nu är jag väldigt trött och sängen ropar på mig. Har lagat mat och gjort tårta till i morgon då våra familjer kommer hit och firar Henriks födelsedag lite i efterskott. Vill att allt ska vara klart, så att jag och Vilja kan vara på avslutning i babyrytmik i lugn och ro. Det är arbete som står på planeringen på förmiddagen. I kväll somnade Vilja direkt när jag la ner henne, efter att vi började att borsta tänderna på henne efter välling så har vi minst behövt gå in två gånger. Nu vände hon sig direkt om när jag kramade om henne och sa god natt. Det måste ha varit en trött och lugn tjej vi hade här hemma i kväll. Varje dag har varit alldeles speciell tillsammans med henne, men så roligt jag tycker att det är när hon tycker om att vara med och göra saker här hemma på dagarna. Liten tjej, blir stor tjej. Nu är det en snabbdusch, sedan sova. Sov så gott.


Vilja fick låna leksaker av Alice. Här startade hon lördagmorgonen med att leka en stund.

7 kommentarer:

  1. SV: Tack för "tipset" ;) Alicia gillar fortfarande inte duschslangen men idag blev det iaf inget gråt :)

    SvaraRadera
  2. men åh, så häftigt ! :) jag är ju från Hammarö ! kram på er

    SvaraRadera
  3. Ohh så skönt att det gick br vid lägganddt, hon har säkert funnit sig bättre nu då??


    Oh gött med tårta =D

    Tack Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att nattningen går så bra. Det känns så skönt när de små somnar in så fint! Hoppas att ni får en fin dag med kalas! :-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att dagens festligheter varit till belåtenhet och att du hann ta igen lite sömn.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Hon ser koncentrerad ut på sista bilden. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fina pyjamasar Vilja har (+ den med molnen)! Tycker aldrig det finns några fina när jag ska handla :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.