tisdag 29 november 2011

En stor dag.

I dag har det varit en stor dag, vi har haft delar av våra fina familjer här på middag för att fira vår fina sambo och pappa. Tack för i kväll. I morgon är också en stor dag, då får vi nycklarna till vårat nya boende. Det har gått upp för mig i kväll att vi verkligen ska flytta. Det är en pirrande, men alldeles underbar känsla i magen. Snart är vi öbor, som jag har längtat. I kväll har flyttlådorna börjat packas och vi har rätt mycket arbete framför oss de kommande dagarna. Då ska vi hinna med arbete, träff med föräldragrupp, fotografering av Vilja, styling av lägenhet, packa i massor och såklart även massor av mys med vår lilla tjej. Sedan skulle jag även vilja besöka världscupen i skidskytte som går från Östersund samt julmarknaden på Jamtli. På lördag kommer jag säkert önska att dygnet hade ytterligare några timmar. Som ni ser nedan så blommor vår amaryllis som jag satte för några veckor sedan, den är så vacker.
Minsta fina lillebror badade och gav Vilja välling i kväll. Sötnosar.
Sov så gott i natt.

5 kommentarer:

  1. Å, vad spännande med flytt! Vilken ö är det ni ska flytta till? Häftigt att bli öbor!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Vi längtar redan till jul när vi får se erat nya boende. Säg till om ni vill att vi ska handla med något från IKEA när vi kommer upp. Vi brukar vara ganska fullpackade men lite småsaker får alltid plats :)

    Ha en bra dag!

    Blåsiga kramar från Värmland

    SvaraRadera
  3. Hade helt missat- grattis vad underbart med hus!

    SvaraRadera
  4. åh okej, men då är det nog ingen fara :) jag är så ovan att hon sover på mage bara då hon endast har sovit på sidan eller rygg hittills ! hihi. Kram på er

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.