tisdag 22 november 2011

Kaffe på säng.

Vilket fint sista dygn jag har haft. I går kväll la Henrik Vilja för natten medan jag smet i väg till gymmet för att träna Body Pump. Kom hem till dukat bord med regnbåge, potatis och messmörssås. Henrik var uppe med Vilja i morse, jag sa att han fick väcka mig efter en timme, så fick han vila en stund. Det gjorde han inte. 07.30 kom mina fina in med kaffe och pepparkakor. Man blir alldeles varm i hjärtat. Valde att vara ledig i dag och Henrik är också hemma med oss hela förmiddagen. Vardagslyx. I dag bjuder jag på en bild från huset, vi var dit en sväng i söndags när de höll på att städa ur. Först verkade det som att vi skulle få nycklarna i veckan, men nu verkar vi ha sådan tur att de fixar både skåpluckor och slipar golvet (det var väldigt repigt).
Så då blir det slutet på nästa vecka, det blir alldeles perfekt.
Önskar er en fin tisdag. Vad hittar du på i dag?
  

7 kommentarer:

  1. vilken mysig morgon! och fin bild från huset, mys! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Nästa gång pumpar vi tillsammans! Nu bär det först i väg på semester men sen blir det beach 2017 ;). Är jättenyfiken på ert nya boende!Kramar Mirja

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar spis! Ni kommer att få det så fint!

    Idag stökar vi mest hemma jag och Elsa! KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, en öppen spis!
    Och vad fint du verkar ha haft det, inte dumt med frukost på sängen!

    SvaraRadera
  5. Ååå vilket fantastiskt hus jag tror ni köpt!!!
    Så roligt för er!

    SvaraRadera
  6. Vilken spis!! Precis en sån jag skulle vilja ha många av i mitt kommande hus! Ska bli kul å se huset sen som sagt :)

    Och ja! Baka på du, för som sagt.. sötsakerna går ju att ta med :)

    SvaraRadera
  7. oj vilken underbar öppen spis! ska bli skoj att följa er i ert nya hus!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.