fredag 4 november 2011

Award.

Har fått en award från fina Ellinor och Tina. Tusen tack för den. Här kommer frågorna som jag ska besvara. Ska även skicka den vidare till 5 personer, den här gången har jag valt Josefine, Emelie, Sandra, Miss M och Sofie.

1. Varför började du blogga?
Egentligen så vet jag inte varför jag började blogga, jag ville nog kunna skriva av mig, eftersom jag älskar att skriva, men det blev aldrig som jag hade tänkt från början och bloggen blev en mamma-blogg så fort Vilja föddes. Så nu bloggar jag för att skriva ner minnen av Vilja, som vi sedan kan skriva ner i hennes bok senare. Samt för alla fina personer som jag har träffat via bloggarna.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag läser rätt många bloggar. Några läser jag varje dag, andra mer sällan. Några av mina favoritbloggar är Happy Days, Augustifamiljen, Sofie, Ellinor, Josefine, Ellinor, Inredningsfrun, Emelie, Sandra, Miss M och Tina.

3. Vilken är din favoritfärg?
Tycker att de flesta färger kan vara fina på rätt plats, sak, person etc. Men just nu för mig personligen kan jag säga vitt. Det ändras hela tiden. När jag ser på saker till Vilja så gillar jag pastellfärger. Ljusa nyanser.

4. Vilken är din favoritfilm?
Är dålig på att se på film, så tyvärr kan jag inte nämna någon direkt favoritfilm.

5. Vilket land/länder vill du besöka och varför?
Oj, det är otroligt många ställen. För att nämna några så vill jag åka till Nya Zeeland för den vackra naturen. Till Island för att rida islandshästar och se deras natur. Till Canada för att åka skidor med min fina sambo. Julshoppa i New York. Våren i Paris. Ja, listan kan göras lång. Den ska bara börja prickas av först.

6 kommentarer:

  1. jaa, det var mysigt :) du får ta dig en sväng dit nån gång om du inte bor allt för långt ifrån falköping =)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för awarden, vad glad jag blir! Jag håller med dig rakt av på resorna du skulle vilja göra. Helt klart.

    Ha en skön helg!

    Emelie

    SvaraRadera
  3. Nej men tack tack tack snälla du, så glad jag blev att du ville skicka vidare den till bland annat mig! Har massa fix att göra idag så hinner bara in här en snabbis, men ska sätta mig imorgon och skriva den!!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att läsa! Det är bra att ni skriver ner bloggen att ha som minnen.. Några sidor med inlägg om Vilja och fina kommentarer skulle man ju kunna skriva ut också och sätta in i hennes bok, kanske :)

    SvaraRadera
  5. Spännande läsning!
    Håller med både dig och Emelie - din resönskelista hade jag kunnat kopiera rakt av!
    Kram

    SvaraRadera
  6. gulligaste du, den här ska jag komma ihåg att göra imorgon :) jag lovar att du också är en favvisblogg ! kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.