onsdag 16 november 2011

Äntligen träffades vi igen.

I går var vi äntligen i väg på babyrytmik igen, först var det två veckors uppehåll och förra gången var vi inte med. Jag har inte bara saknat rytmiken, utan alla mammor och barn också. Det känns som evigheter sedan jag träffade dem, ändå var det bara två veckor sedan jag träffade några av dem. Det händer så mycket med barnen på tre (två) veckor och det är så roligt att se. Skillnaden var stor att få se Vilja nu när hon har börjat krypa. Hon sov först bort halva rytmiken, sedan ville hon gärna krypa fram till stereon. I dag har Vilja ställt sig upp själv för allra första gången, mot soffan. Stolt mamma. Övrigt har jag en väldigt kinkig tjej här hemma som inte vill göra så mycket alls, inte leka, inte sova, inte äta.
 Vilja spanar in Emils fötter.
 Emil och Vilja är alltid i närheten av varandra och Laila skickade så söta bilder till mig i går kväll.

 Vilja var även väldigt intresserad av Maria, som har hand om rytmiken. Tror att Vilja tyckte att hon var fin, sjöng fint och spelade bra.
Målmedveten. Mot stereon.

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! :-)
    Visst går det galet fort i barnens utveckling, det är knappt man hinner vänja sig med en sak innan de lärt sig nåt nytt! :-)

    SvaraRadera
  2. Hon är alltid så fin lilla Vilja <3

    Tycker det är så synd att vi inte har babyrytmik, verkar så kul! KRAM

    SvaraRadera
  3. men åhhh gullungen, kryper hon nu ?? :D har hon precis lärt sig ?

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken duktig tjej du har!
    Och jag förstår att du har saknat babyrytmiken, det är ju så roligt!

    SvaraRadera
  5. Wow, det är stort! Vad hon växer din fina tjej!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.