tisdag 15 november 2011

Dadadada. Dadadada.

Vilja har i dag börjat prata med oss. Hela tiden. Hon är så söt så att vi smälter och det känns som att hon pratar om allt hon ser hela tiden. Dadadada, dadadada, dadadada. Fångade en liten stund när vi satt ute på ett café och åt mellanmål. Vet tyvärr inte hur jag vrider bilden, men ni ser nog ändå.



Det är lite tyst här och jag håller på att skriva på ett inlägg till er om lite allt möjligt. Men jag har inte riktigt ork att sitta framför datorn. Flera olika saker blev för många och jag vill mest försöka sova och vara mamma. En del utifrån har lite svårt att förstå det här, med hur allvarligt det faktiskt är med lite sömn en lång period. Tack för alla fina kommentarer ni lämnar här. Ni är så fina. Vi hörs snart igen.

9 kommentarer:

  1. Så fin och duktig hon är Vilja. Det är så kul att följa er... Halkade in på din blogg när jag var gravid och vi var beräknade på nästan samma datum. Vilja kom 6 dagar innan vår prinsessa föddes och de två verkar ha lite av samma personlighet. Vår dotter är det också full fart på nu med krypning och hon har också börjat "prata" mer, så underbart, man kan inte bli stoltare och varmare i hjärtat än när de små gör sådana stora framsteg. Jag känner också mycket väl igen mig i det du skriver om sömnbrist då vår tjej inte heller tycks ha tid med att sova särskilt mycket. Kram till er och jag hoppas dina nära blir pigga och krya snart! /Elin

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är! Vår lill-loppa har också börjat hålla låda här hemma, ska höras hela tiden! så härligt, de känns så mycket större genast!Var med din mor, sov och ta hand om er. Vi "bloggare" finns kvar här när du orkar och har tid!Kram

    SvaraRadera
  3. Elise fick vara med på fotograferingen trots allt. Pepparkakor är orsaken till den dåliga magen. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad söt hon är när hon pratar! Visst blir man stolt över framstegen de gör. De är ju så fantastiska!
    Läste om dina nära och kära, hoppas de mår bättre och att du får sova lite. Ta hand om dig!
    Stora kramar

    SvaraRadera
  5. Stolen är en dopgåva:) Men jag vet att den är ifrån Åhléns så kika där du!

    Hoppas du får sova och samla nya krafter!

    SvaraRadera
  6. Nej men lilla sötis! Jättegullig röst har hon. Älskar bebisröster.

    SvaraRadera
  7. finaste lilla sötnöten så duktigt hon pratar!! jag håller tummarna för att du får den sömn du behöver och känner dig piggare snart!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.