söndag 23 oktober 2011

Skidmässa.



Man blir helt sjuk av att vara på skidmässa. Så många olika sorters skidor, pjäxor, stavar, hjälmar och kläder. Man vill ha allt. Och nu sitter jag här och längtar efter snö. Massor av snö. Och en fin vinter på det. Jag beställde två saker med 20% rabatt, som jag vill ska komma på en gång. En skidjacka och en tunn underställströja från Craft.
Sitter och ångrar lite att jag inte beställde ett par nya skidhandskar. Ett par varmare (eftersom jag alltid fryser). De här är nya för i år och verkar vara väldigt bra. Från Björn Dählie, finns att köpa i butik, men även på Pölder Sport.

Nästa tisdag (1 nov) är det snögaranti på skidstadion, då ska skidorna få komma ut för första gången i år. Så nu får det gärna bli lite nattkallt, så att det blir lite fint att åka på.


Till en annan typ av kläder, så vill jag tipsa om att Campadre just nu har kampanj på Primeboots. Många skor är slutsålda, men det finns fortfarande en del snygga kvar, så skynda att fynda!

6 kommentarer:

  1. BVar inne och kollade deras Primeboots (velat ha i flera år) men nu var de slut i min strl =/ Grrr!

    KRama fina Vilja =)

    SvaraRadera
  2. Läste först skilsmässa och blev lite kall :-)
    Rosa jackan, jatack.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Heehe jag längtar också lite fter snö, men det får man ju aldrig säga högt, fniss

    Så kul att gå på sådan mässa

    kramar

    SvaraRadera
  4. Embla hälsar tack :) Vill du veta en hemlis? Jag har aldrig åkt skidor :)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin skidjacka, den kommer du bli snygg i när du far nedför backarna!

    SvaraRadera
  6. Måste säga att jag också längtar efter vintern lite.. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.