söndag 23 oktober 2011

Babyinredning.

Jag ska erkänna att jag inreder Viljas rum i huvudet varannan dag och det kommer att vara en av de första sakerna jag prioriterar när vi har flyttat till större. Nu är Vilja så stor, så någon babyinredning kommer det inte att bli i hennes rum och ibland kan jag känna mig lite sorgsen över att det där barnrummet aldrig var färdigt och väntade på henne. Hade vi haft ett rum till henne, så att det varit ett riktigt babyrum när hon föddes. Jag älskar babyinredning. Till nästa barn så ska det stå ett rum och vänta. På Underbara barn-mässan såg jag saker som går rakt in i mitt hjärta hos Bonti.

Moseskorgen (den högra) ville jag ha till Vilja som dagbädd, dock utan ben. Den är så fin och jag ångrar att jag aldrig köpte den.

6 kommentarer:

  1. Längtar så tills Ivars rum är färdigt och kan inredas.
    Tycker mycket om bilderna du visat i detta inlägg, helt och hållet min stil!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. åh så mycket fiiint ! vi ska börja med alvas rum alldeles snart :D ska bli så kul !

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker! Jag är också ledsen för att Minna aldrig fick ett rum som stod och väntade på henne.. Men å andra sidan skulle hon väl inte spenderat så mycket tid där, hon sover fortfarande mest i min och sambon säng.. :) Men precis som du kommer jag prioritera ett barnrum väldigt högt när vi flyttar till större!

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint! Ja, vi har tyvärr heller inte kunnat inreda något riktigt barnrum till olivia ännu. Men men som du skriver det får bli till nästa knodd!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina inrednings saker. Blir ju så sugen på att inreda ett flickrum! =)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.