söndag 23 oktober 2011

Yoga.

Eftersom jag inte kom i väg på gymmet som jag hade planerat i dag, så letade jag fram min dvd med gravidyoga. Så nu har jag tränat 30 minuter yoga och nu ska jag mysa ner mig i sängen och bläddra i några magasin som jag sällan har hunnit göra sista tiden. I kväll lär jag somna innan klockan slår 21. Disken från dagen är kvar i diskhon och leksaker är framme, det får vara och det är skönt att jag faktiskt inte bryr mig och låter mig slappna och bara vara. Sov så gott vänner.

5 kommentarer:

  1. Det är ju så lyxig att ligga och läsa tidningar, något som man nu förtiden inte alltid hinner! Tycker du gjorde helt rätt att lägga dig o läsa istället för att städa! Jag har inte alls hunnit in här på några dagar nu när vi är på resande fot, så nu ska jag allt ta och läsa ifatt lite här! sov så gott! kram

    SvaraRadera
  2. tack så mycket!

    babycaféet är anordnat av öppna förskolan.. det är för föräldrar och barn under 1 år. vi fikar och har bland annat en gemensam sångstund :) riktigt kul!

    hoppas ni haft en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Vi gjorde det samma igår med disken efter dopet, var så skönt att bara låta det vara och slappna av på kvällen.
    Visst är det gott att kunna träna hemma när man inte alltid kommer iväg numer. Brukar sätta Noa brevid mig, han tycker det är ren underhållning att se mamma träna. =)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vad duktig du är:)
    Ja den mössan kan jag verligen rekomendera, älskar den, både snygg, tuff, & såklart varm:)

    Angående blusen så kan du vara glad att du inte fick beställt den! Efter att jag använt den max 1h hade den spruckit i flera sömmar, armhåla, vid armbågen m.m för tycket var noll strecht och väldigt tunnt :( Tråkigt.
    Hoppas ni får en fantastiskt vecka

    SvaraRadera
  5. Det är så smidigt med dessa träningsdvd:er. Jag brukar också använda dem då jag skall yoga hemma. Förderar faktiskt det framför gymmet.
    Hoppas du får en härlig dag!

    Kram

    PS! Tack för alla fina kommentarer du alltid tar dig tid att lämna hos mig. Dessvärre är jag inte lika flitig på att skriva tillbaka. Förhoppningsvis blir det dock lite lugnare framöver.

    Du frågade en gång om hur jag redigerar mina bilder. Oftast använder jag iPhoto, men ett annat tips är Picasa som också har mycket roligt att leka med :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.