lördag 29 oktober 2011

Nu kan jag sätta mig också.

Tittar in lite snabbt innan jag lägger mig för att vila en stund. I går satte sig Vilja upp i sängen från liggandes på mage, i dag gjorde hon det på golvet! Med både en mamma och pappa som applåderade. Stora tjejen. Det var nästan så att hon tog ett litet krypsteg framåt också, så snart bär det nog i väg. Inte bara bakåt och åt sidorna, utan även framåt. Och jag känner på mig att det kommer att bli ett högt tempo på den här lilla damen. Sötnosan.
Liggandes på mage och någon minut senare så satte hon sig. Vi har börjat med Up & Go här hemma, eftersom det inte alltid är så populärt att byta blöja liggandes på rygg, så de är väldigt smidiga anser jag. Vi behövde gå upp en storlek jämfört med de andra, så på de här har hon storlek 5.

4 kommentarer:

  1. Åh, vad kul!
    Hehe, snart får vi nog jaga de små :)

    SvaraRadera
  2. Det är underbart när man får se de där framstegen in action. Duktiga tjejen!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.