fredag 28 oktober 2011

Snurrar runt.

Det var trevligt att ha Susanne här på lite fika. Det går alldeles för länge mellan gångerna vi ses. Fredagkväll och jag känner mig nöjd, som för första gången sedan Vilja föddes har lyckats dammsuga och torka hela lägenheten. Samt tvättat allt i tvättkorgen, Henrik åkte på att hämta upp det sista. Vilja blir stundvis rädd för dammsugaren, så det gör det hela ännu mer komplicerat att städa. Känner av att jag inte har vilat med Vilja i dag och det blir en tidig kväll för min del. Hoppas att ni har fått en fin start på helgen. Bjuder på ett par bilder på min söta hjälpreda i dag, det var spännande att sitta och titta på kläderna som snurrade runt, runt, runt.


7 kommentarer:

  1. maja har också varit rädd för dammsugaren några gånger, men jag tror det lagt sig lite nu!

    hoppas ni får en fin helg! kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:)

    Ja att klä ut sig är nog alltid poppis hos alla barn. Roligt att Halloween blivit så poppis i Sverige så barnen får klä ut sig och ha roligt!

    Ja klänningen är så himla fin och den är lagom "julig" och passar andra tillfällen en just julafton.

    Byxorna Vilja har på sig på bilden stod jag och höll i affären dom är jätte fina!:)

    SvaraRadera
  3. Hihi man ser verkligen hur koncentrerad hon är :) Tack för din röst!!

    SvaraRadera
  4. hihi gofisen så söt hon är ! kul med sällskap i tvättstugan :D hoppas att ni får en finfin lördag ! kramar från oss

    SvaraRadera
  5. ´haha, att tvätt kan vara så roligt alltså :)

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att få ordentligt städat! Skulle behövas här med snart, hihi :)

    Hoppas ni får en bra lördag nu!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. hemma hos oss är dammsugaren också väääldigt farlig, men lite spännande också ;)
    ha en fin dag söta!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.