söndag 23 oktober 2011

Nyhetsmorgon & tända ljus.

Pappa Henrik har gått till arbetet. Jag har fått en kopp kaffe, Vilja leker på golvet. Nyhetsmorgon är på och vi har tända ljus. Jag njuter av stunden och livet. Glad av att jag får sitta här och mysa med världens finaste dotter. Och att vi har fått vakna med vår älskade sambo och pappa. I går blev det en trevlig brunch med farmor och farfar och sedan middag hemma hos Ida, Peter och Tove. Henrik lagade gott kött, det hade jag längtat efter. Tack alla för i går. Har inte tagit så många bilder eftersom jag ändå tycker att de blir så dåliga när jag inte använder rätt objektiv. När vi kom hem i går sänkte vi ner spjälsängen till Vilja och så stor hon blev helt plötsligt. Vi kände att det inte är värt att vänta. Någon olycka vill vi inte ha. I dag ska vi gå en sväng på Skidmässan, det är alltid roligt att se årets nyheter. Önskar er en fin söndag.

Tove och Vilja vid middagsbordet i går. Tove blev så stor i går när Vilja kom, hon visade leksakerna och var väldigt försiktig med Vilja tyckte jag. Hon la även upp barnringen till toalettringen så att Vilja skulle få låna. Så söt.

2 kommentarer:

  1. men åh vad söta dom ääär ! :) förlåt för att jag är så kass på att svara på dina fina kommentarer, lovar att bättra mig ;) haha. kramar

    SvaraRadera
  2. Vi har också sänkt ner spjälsängen. Tyvärr vaknar hon så fort jag lägger henne i den, men jag hoppas hon vänjer sig snart. Hon sover bara i den på dagarna ändå.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.