måndag 26 september 2011

Vackert som snö.

Berättade här att jag hade fått två par fina örhängen av Henrik när vi var på outletbutiken Snö Of Sweden. De är så vackra, jag längtar efter att få använda dem.

Det har varit lite sömn i natt, även om Vilja inte har varit vaken mer än vid välling. Så det blev en tidig morgon på jobbet och mina fina kom och hälsade på vid 10-tiden och då gick vi hem tillsammans. Då var jag så trött, yrsligt trött. Då myste jag och Vilja ner oss i sängen under den rosa filten vid lunch och sov nästan tre timmar. Inte bara välbehövligt, utan även väldigt mysigt. I kväll ska vi på danskurs, det känns bra nu när jag har fått lite sömn. Ska försöka lägga upp en liten bloppis senare också. Hoppas att ni har fått en fin start på veckan.

2 kommentarer:

  1. Åå vilka fin örhängen, de beige/vita var ju hur fina som helst!lycka till på dansen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.