lördag 24 september 2011

Söt liten ål.

I dag har vi varit nere på stan och shoppat lite till mig och behövt byta ytterligare en dress till Vilja, ni ska få se senare. Vi fikade med Laila, Johan och Emil på Törners, det var trevligt och så mycket folk. Lördagar en höst- eller vinterdag innebär caféer som är fullsatta. Väldigt mysigt tycker jag. Vi var även förbi Snö Of Swedens outletbutik, som hade öppet i dag. Jag fick två par väldigt vackra örhängen av Henrik, ni ska få se dem också senare. Det känns nästan som min födelsedag.
Har inte tagit några bilder i dag, men vill visa bilder från ett stort steg i Viljas utveckling. I torsdags ålade hon sig bakåt över halva vardagsrummet och hade inte det varit en vägg hade hon säkert fortsatt. Det gick fort för henne och det var som att hon själv inte riktigt visste vad som hände, sötnos.Nu står Henrik och lagar mat till mig, något nytt recept med lax. Spännande. Vilja har precis lagt sig för natten och jag blev så trött på eftermiddagen, så jag ska plocka lite innan jag latar mig i soffan resten av kvällen. Hoppas att ni har en fin lördag.

3 kommentarer:

  1. haha så söt hon är och vilka jättefina jeans hon har, vart har ni köpt dem?

    SvaraRadera
  2. Av någon anledning så är det lättare att ta sig bakåt =)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt, verkligen ett stort steg för henne! Vad hon är söt !

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.