tisdag 27 september 2011

Jag hjärta kaffe.

Sitter på jobbet och är mycket trött i dag. Vi hade mycket trevligt på danskursen i går. Däremot vaknade Vilja när vi kom hem och var vaken närmare två timmar. Så det blev midnatt innan vi somnade. Det är som att hon är så orolig att vi ska gå, att hon inte kommer till ro. I dag finns ingen tid till vila. Då det är full fart hela dagen. Jobba, babyrytmik, träffa Viljas gammelmormor och bjuda på lunch (tips på något snabbt, enkelt och gott?), sedan ska vi i väg på surströmming i kväll. Så i dag hjärta jag kaffe mer än normalt.

Bloggat från Iphone.

5 kommentarer:

  1. Hej! Du är duktig som jobbar! Vad jobbar du med? Bor ni uppe i malung nån stans? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Kaffe är mitt livsgift just nu ;)
    Hoppas dagen blir bra!

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Önskar er en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ohh surstömming har jag aldrig ätit, antar att det är godare än det luktar hehe

    SvaraRadera
  5. Åh surströmming! Jag längtar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.