söndag 27 mars 2011

Vintage Stories.

Den 8 april släpper Kappahl Vintage Stories.

Kläder till både mig och lilla tjejen. Jag tycker att dessa är helt underbara och jag ser framemot att vara på plats den dagen. Tror att de kommer att släppa mer kläder än vad som man kan se på deras hemsida just nu, spännande.

Barnkläderna släpps från storlek 62, men det bör hon kunna ha i sommar.
I natt har vår tjej sovit väldigt bra, varit vaken och ätit ett par gånger. Och så har vi behövt mysa en liten stund. Nu ligger hon och pappa i soffan och myser efter att de har beskådat omvärlden från en filt på golvet. Själv känner jag mig "utvilad", men har väldigt ont i magen.

Önskar er en fin söndag.

4 kommentarer:

  1. Mest fint fanns det ju till de små. Väldigt många söta ting.

    SvaraRadera
  2. Åh, nu har jag läst - och sett - i kapp mig om ert lilla fantastiska underverk! Vilken liten sötnos ni har. STORT GRATTIS!

    Hon ser så otroligt nöjd ut. Kram till er tre!

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra! Jag har varit på väg att gratulera flera gånger här i bloggen men min iphone har strulat med wordpress.

    Nu hoppas jag att det funkar!

    STORT GRATTIS till dig och din familj, verkligen all lycka till er! Ser helt fantastiskt ut på bilderna och jag kan tänka mig att det bara speglar en promille av den lycka ni känner nu. Kan inte låta bli att längta ännu mera tills jag och Mathias får träffa våran lilla tjej.

    Jorm var fantastiskt som vanligt, vi önskar att vi hade tid att åka upp oftare.

    Är nyfiken på vad er lilla fina tjej skall få för namn, men jag förstår om du inte vill skriva det i bloggen (hittade ingenstans där du skrivit ut det).

    Grattis igen och hoppas att allt fortsätter att gå bra!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.