tisdag 15 mars 2011

BF i morgon.

Och ja. Jag går och väntar och väntar och väntar. Förutom att jag väntar på att vi äntligen ska få träffa vår tuss, så behöver jag bli av med min rastlöshet. Har vackra dagar att njuta av i solen. Men jag längtar efter att kunna röra mig som vanligt i solen också. I dag när jag var ute och promenerade längtade jag efter att få ta på mig löparkläder och vagn och att få springa, få svettas, svett av skön konditionsträning.

I dag har jag sett tre likbilar. De gav mig kalla kårar i hela kroppen eller är det som Henrik sa:
Ett tecken på nya liv?

4 kommentarer:

  1. Va spännande !!
    Ska du ha nu ??
    Lycka till när det händer...Kanske inatt...Jag tittar in här imorgon igen = ))
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Så spännande. Jag har min kollega som också har beräknat datum idag.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Försök njut av solen idag, ta en promenad på ngt nytt ställe!! Jag känner igen detta med rastlösheten som kryper i kroppen trots att jag aldrig varit i din situation. Ta hand om er!! Kramar Mirja

    SvaraRadera
  4. Helene: Ja, i dag är dagen som är beräknad :) Men vi verkar få vänta ytterligare någon dag/ar. Ha en fin onsdag. Kram S.

    Petra: Vad roligt att vi är beräknad samma dag, även om chansen säkert är liten att det blir samma dag. Hoppas att allt går bra för dem. Ha en fin dag. Kram S.

    Mirja: Det var faktiskt en tanke jag hade på morgonpromenaden; I dag ska vi inte gå till Vinterparken, alla dagar blir alldeles för likadana :) Men orkar jag ut och sparka så blir det ändå isen :) Hoppas att allt är bra med dig/er. Ha en fin dag och tack för i lördags. Kramar från mig.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.