måndag 14 februari 2011

Vill du ha barn med mig?

Har läst klart Åsa Jinders bok,
Vill du ha barn med mig?
Boken handlar om Nora, programpresentatör och som lever ett fartfyllt singelliv, där singellivet i en snabb vändning byts ut mot samboliv och en längtan efter ett barn. Man får följa Nora på en mycket känslomässig resa. Där de kämpar för att kunna bli gravida, tunga hormonbehandlingar, tårar, känslor och en mycket påfrestande situation för en relation. Det gör ont i hjärtat när man läser delar ur den här boken, en längtan efter ett barn kan bli så obeskrivligt stor och overklig för någon som inte har upplevt samma känsla själv.
En bok som jag rekommenderar väldigt starkt, men som ändå inte uppfyllde mina krav på det skrivna ordet.
Boken går att köpa på Adlibris.

1 kommentar:

  1. Jag läste också den boken för några veckor sen, helt utan förväntningen och tyckte att den var bra men inte den bästa bok jag har läst ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.