söndag 16 januari 2011

En helg i födelsedagens tecken.

I fredags var vi på födelsedagskalas hos Ida, det var trevligt.
I går åkte vi ut till Marieby där flera hade skidåkning som plan för dagen, jag kände mig inte helt hundra för att åka skidor, så jag valde att ta en promenad ner till byn igen när alla åkare och hundar hade kommit i väg. Sedan bjöd Marie alla på fika och det var sprint på tvn för de som ville.
En riktigt mysig dag.
Se så fint och vintrigt det var på vägen ner till byn. Ett mysigt litet utedass.
Vi fortsatte lördagen med födelsedagskalas för momma. Där stora delar av familjen hade samlats för att äta middag.

Fina, älskade momma.

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra vinterbilder. Mysigt firande.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är jätte vackert men nu är jag riktigt trött på snön, vill ha vår :)

    SvaraRadera
  3. Fin momma du har!

    Härliga bilder och där har jag gått många, många gånger. Snor givetvis din vackra bild.

    Fika hos Marre... vill oxå. Kram på er

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ha kvar all snö och det är så vansinnigt vackert. Tö som det är här gör sig inte lika bra på bild. Hoppas du får en fin vecka. Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.