onsdag 10 november 2010

Storsjön 101109.

Badhusparken med Frösön och Gustavbergsbacken i bakgrunden.
Väderprognosen för kommande vecka ser väldigt lovande ut. Snö, lite mer snö och snö.
Med -4 grader på söndag och en stor sol.
I dag är det onsdag och jag har en dag, då det känns som att jag ska vara överallt. Ska alldeles snart promenera ut till kund, för att sedan köra min lunchcykel, tillbaka på kontoret och sedan middag för min kollega som har fyllt 40 år.

I går var den livligaste dagen på lilla tussen i magen, som jag har fått känna. I från att ha varit väldigt små rörelser, så kunde jag i går få lite kraftigare liv därinne ifrån. Den skönaste känslan var nästan när jag promenerade och det kändes som ett ben pekade rakt ut. Innan jag skulle somna låg jag med båda händerna på magen och kunde känna det lilla livet.
Det är en overklig känsla, som jag ännu inte riktigt kan ta på,
en alldeles underbar känsla.

Önskar er en fin onsdag.

1 kommentar:

  1. Visst är det en märklig känsla när det far runt i magen:-)
    Kommer ihåg att det kändes så tomt sedan när lillan/en var ute.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.