tisdag 9 november 2010

Löpning gör gott för själen.

Tyvärr kanske inte för kroppen just nu. Efter jobbet gav jag mig ut på en löptur. Dryga 50 minuter. I ett skönt tempo, i frisk luft. Som ger så mycket energi. Jag blir inte trött konditionsmässigt av det tempot. Däremot känner jag av mitt knä, vilket jag tror beror lite på de plus 10 kg. När jag sedan har blivit kall så känner jag av bäckenet. Vilken mardröm. Kunde knappt resa mig, allt låser sig. Det här känner jag endast efter löpning och märkte av det väldigt tidigt. Var väldigt orolig inför fjällmaratonet, som ändå gick bra. Det blir kanske inte så många fler löppass, eftersom snön snart är här. Desto mer laddad är jag inför vårträningen.

Kunde Du löpträna under din graviditet?

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.