tisdag 14 september 2010

Konventlust.

Är det någon av er som ska gå på det nya konventet i Göteborg, TheConvention?
Längtar även efter att få se hur Nike Convention 2011 kommer att se ut. Antar att jag får vänta ett par månader innan jag får veta det. Jag sa till Henrik i dag att han måste följa med ner till Stockholm den helgen. Eftersom det säkert ligger ungefär 6 veckor före beräknat datum för knytet och jag vill inte riskera att vi befinner oss på olika platser i Sverige just då. Han tyckte att jag kunde lugna mig lite och såg inte alls orolig ut över att behöva följa med mig på ett 2-dagars konvent, han tror att jag kommer välja soffan när jag blir rund om magen.
Vi får se vem som får rätt hjärtat,
även om sköldpaddor är söta, så undviker jag dem in i det längsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.