onsdag 23 juni 2010

Mycket nöjd över min prestation.

Jag gjorde det. Gruvade mig rejält innan. Frös vid start för att jag valde att springa i linne (vilket var ett klokt beslut såhär i efterhand. Mr H har alltid rätt. Nästan.) Fick en bra start. Nästan 5,5 km asfaltväg uppför. Sedan utförslöpning, för att sedan kliva in på sista kilometern. Med en mycket tung backe. Kände mig pigg innan den, men på första steget in i backen, kände jag av kilometrarna innan med backlöpning. Det var mycket trötta ben. Jag fick verkligen slita sista kilometern. Psyket höll. Konditionen höll. Men oj, så trötta ben. Det måste vara det tyngsta passet för benen hittills i år. Det gick inte att få ett snabbare tempo sista biten. Resultatet?
10 km på 44.50.
Jag är väldigt nöjd. Det var en tung bana och ändå är det en av de bästa tiderna jag har gjort.
Mr H var den bästa coachen och han gjorde så att jag orkade trampa på i backarna. Tack fina.

Tack Ullis och fina Mr H för sällskap.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Mycket bra jobbat.
    Qul jag kan komma in på din blogg igen =)

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.