måndag 14 oktober 2013

julsaker i butik.

Så trött jag blev på kvällskvisten redan såhär i början på veckan. Lilla fröken har i kväll varit på sin första gympa. Familjegympa där även vi vuxna får vara med. Hon trivdes och vi trivdes. Så det var inte sista gången. Förväntar mig att vakna med träningsvärk i morgon, då jag har fastnat för en klass på gymmet som är riktigt bra. 

I kväll blir det en kopp te och lite arbete. 

Får nästan en chock när jag ser att det är julsaker i butik nu, men lite mysigt är det också. Rusta har ryckt upp sig riktigt och man kan rätt som det är hitta fin inredning för små pengar. Som de här julgardinerna. Riktigt fina och bara se på prislappen! Den vita med röd brodyr är bara hur söt som helst! 
Men än väntar jag med att fundera på advents- och julpynt. November får komma till oss först. 

1 kommentar:

  1. VISSTE DU..att det är fysiskt omöjligt att slicka sin egna armbåge !? ^^

    Kolla gärna in DAGENS *Visste Du Att* på bloggen.. Eller varför inte det nu nyinförda på bloggen.. *To Do -list* :)kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.