fredag 4 oktober 2013

Åre höstmarknad & helg.

Trots sjukdom åkte vi till Åre för att bo i stuga och mysa på höstmarknaden i Åre. Det var ett bra beslut. Tusentals människor besökte marknaden. Åre bjöd på frost, snöklädda toppar och solsken. Jag älskar Åre, det bara är så. Lilla fröken trivdes med att få rida ponny två dagar i rad och att få sova i stuga med sin vän. Det är en stor liten dam vi har fått och hon är rätt självgående tillsammans med andra barn. På söndagsmorgonen när jag promenerade i ett dimmigt och frostigt landskap med utsikt över skutan, började jag längta efter snö. Vinter i Jämtland. Magiskt vackert! Och egna skidor till mini ska ordnas, må hon bara älska att stå på dem! Med det önskar jag Er en riktigt fin fredag. 
Morgonpromenad i Björnen Åre. 
Mys i solen på Åre torg.
Förmiddagsfika på Åre bageri.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att vara i Åre och jag kan verkligen förstå att du gillar det, var en riktigt mysigt litet samhälle med underbara vyer! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.