tisdag 7 maj 2013

instagram!

Lilla fröken har drabbats av något i luftrören och var i natt pipig, rosslig och tungandad. Så hon är hemma i dag. Får se hur natten blir, om det håller i sig. Har tagit en cykeltur med vagnen, det är härligt väder och en cykeltur var lagom då jag har vila i dag efter två träningspass efter loppet i lördags. Ett pass med terränglöpning och ett intervallpass. Hur gick loppet då? Det fick godkänt, men sämre än vad jag hade hoppats på. 10 km på 43,48. Redan innan loppet hade jag lagt om träningen lite, och nu fick jag ett kvitto på att det behövs. Så nu kör jag på det ett tag och laddar samtidigt inför ett nytt lopp redan på söndag. Bjuder på bilder från instagram! Ha en fin tisdag ❤

1 kommentar:

  1. Ohh hon får krya på sig hoppas att hon är piggare imorgon
    kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.