måndag 13 maj 2013

arlajoggen 2013.

Vilket trevligt lopp det var i går. Sprang in på exakt samma tid som förra helgen, 43,48. Banan kändes lite tyngre och vi hade en envis motvind de tuffare partierna. Är nöjd över mitt upplägg av loppet den här gången och kände mig pigg i benen när vi gick in på andra varvet efter 5 km. Tiden gav mig en 6:e placering bland damerna. Efter 2 mils cykling i morse känner jag mig trött i kroppen och en känsla av förkylning, så i morgon ska jag vila. Vill visa er fler bilder från lördagens utflykter. Må så gott fina ni.



8 kommentarer:

  1. Tävlar just nu ut en valfri tavla från BelleBoo.se, kika in på ---> http://belleboo.blogg.se/2013/may/tavling.html <--- och följ länken i inlägget för att delta =). Hoppas att många deltar!

    SvaraRadera
  2. WOW! Jag skulle behöva lite träningstips och draghjälp av dig;)
    Förundras och beundrar er som kan springa så snabbt..
    Själv tampas jag som sagt med att ens orka springa en mil...
    Va mysigt de ser ut på ön, är det vid Rödön? Känner inte riktigt igen mig:)

    Ha en härlig vecka!
    Kram /Alex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite av det har man nog i blodet, tror du inte? :)
      Det är Norderön :)
      Hoppas att ni har haft en härlig helg och njutit riktigt av solen.
      Kram från mig

      Radera
  3. Vad duktig du är!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  4. Ingrid/svärmor14 maj 2013 kl. 18:27

    Bravo, Sandra! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  5. Heja dig, du är så otroligt duktig!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Som vanligt kanonfina underbara bilder.
    Ha´re bra
    Kram faster

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.