måndag 27 maj 2013

Andersön runt.

Jag har väntat med att skriva om det här loppet i väntan på korrekta tider. När de väl kommer ut, så vill jag gråta. De har blandat ihop tiderna och jag har fel tid med flera minuter. Nästan en minut efter sambon enligt resultatlistan, då jag i verkligheten var flera minuter före.Det är en tid. Inget att gråta över, men det är en rätt stor sak att få sin korrekta tid. Så jag måste få smälta detta lite och hoppas att de kanske ordnar till det. Övrigt vill jag meddela att det här är det finaste loppet hittills i år. Fina skogsstigar runt Andersön, totalt 11,5 km. Vi bjöds på solsken, gott fika och vilket prisbord! Jag njöt av varenda kilometer och kroppen kändes lätt och stark. Efter ett sådant här lopp frågar jag mig själv varför man ägnar flest mil åt asfaltslöpning. 

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns surt, man vill ju självklart ha en korrekt tid!
    Visst är det sånna här kvällar som man verkligen njuter av att vara löpare :)
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.