söndag 10 februari 2013

hallon, kokos & lite löpning.

Har hämtat energi inför en ny vecka med en löptur i en snöigt och vintrigt landskap. Det är så härligt och jag njuter av det här vintervädret. Den där längtan om vår och gröna gräsmattor har lagts lite på vila och jag vill ha några månader med skidåkning och uteaktiviteter i snö. Har en höftmuskel som bråkar lite med mig, men i kväll kändes den lite bättre. I fredags innan jag tog med mig lilla fröken och vovvan på en löptur gjorde vi en god smoothie med hallon och kokosmjölk. Den drack vi med sugrör ur finglas. Lite fredagsmys mitt på dagen.
2 dl kesella, 2 dl mjölk, 2 dl kokosmjölk, 2 dl hallon och pumpafrön efter smak.

3 kommentarer:

  1. Mmm detta lät så gott. Har aldrig blandat kokos med hallon, men jag gillar båda så det kan inte bli fel. Måste testas! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hallon & kokos är sååå gott tillsammans. Här kör vi den kombinationen i muffins till Weras dop på lördag, mums!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. ja jag tycker också om vinter, och detta lät ju så gott =D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.