söndag 30 september 2012

Nu kan vi vänta den första snön.

Den sista dagen innan vi kliver in i oktober. Månaden då vi kan vänta vår första snö. Även om temperaturen ute är mer mot det varma hållet. Bör man stå beredd inför snö. Även om jag gärna njuter av fler dagar som i dag. Ett hav av löv, en lerig skogsväg, solsken och en löptur med familjen.

Ett besök av min momma i dag muntrade upp mig lite, då jag har varit extremt trött flera kvällar och somnat så fort jag satt mig i soffan. Är det hösten tro, för den här gången kan jag inte prata om få sovtimmar.
Se vilket fint fynd jag gjorde på höstmarknaden i går. En underställströja från Craft!

2 kommentarer:

  1. Se så fint fynd du shoppat, samt ja nu kan man nog få lite frost och snö snart =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här känns det som att det var frost i natt och jag tror inte vi får vänta länge på att vakna till lite vitt...

      Radera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.