tisdag 14 augusti 2012

Varför hör du aldrig av dig?

Om ni undrar varför jag inte hör av mig, så beror det på fint väder och att jag har haft en moms-deadline. Som jag nu har skickat in och fem dagars ledighet väntar, förutom lite små saker som jag tänkte göra hemifrån.

Förmiddagen spenderade jag och lillan på bygghandeln. Det var olika fina färgnyanser som var på vår lista. Och tur att jag har en unge som mig, som kan gå och känna och klämma på alla fina tapeter och färger och se allt fint man kan göra. Vi passade även på att köpa lite blommor till vår fina sambo och pappa. Bara för att han är han. Så nu misstänker jag att han har suttit som Ferdinand hemma och luktat på dem.

Och äntligen värmer Storsjön vår lilla ö och det var alldeles ljuvligt att åka färjan hem i går. Det är fina dagar nu och håller det i sig packar vi nog väskorna och ger oss ut till fjälls närmare helgen.

Här får ni lite instagram i väntan på andra bilder.

7 kommentarer:

  1. Hej fina<3
    Vilka härliga bilder :)
    Lilla Vilja är ju så bedårande söt och visst är det en härlig tid just nu.
    Ha det så bra och fortsätt njuta av de dina och det vackra vädret.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina Anna! Hon är verkligen vår lilla guldklimp :) Och tänk att hösten är på intågande och det gör att man njuter av värmen ännu mer och välkomnar hösten. Kramar från Sandra

      Radera
  2. Vilka ljuva bilder! Så fin Vilja var på översta bilden :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst ser hon ut som en liten gumma?! Filosoferar på stan :)

      Radera
  3. Klart du ska njuta av det vackra vädret istället för att sitta framför datorn, tids nog blir det en ruggig höst och du kan blogga hur mycket som helst =)
    Tack för alla snälla kommentarer du lämnat i min blogg under dessa jobbiga dagar, de värmer ♥
    Jag har lagt till dig på Instagram så jag inte ska missa några av dina mysiga bilder, du kan följa mig om du vill som annica74 =)
    Hoppas du får några fina dagar nu när du är ledig!
    Kram annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kommer alltid till sig själv när andra mister någon som står en nära och jag har tänkt så mycket på min momma. De är så speciella.
      Nu närmar sig hösten och då ska jag kura mer inne och förhoppningsvis hinna med mer här :)
      Roligt med instagram tycker jag :)
      Kramar från Sandra

      Radera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.