måndag 6 augusti 2012

Sötare än en jordgubbe.

Vilken dag vi fick i dag efter regnet i morse, det har varit väldigt varmt och soligt! Efter att jag hade fått arbeta någon timme i morse, så tog jag med mig Vilja och Teja på en cykeltur. Vi åkte förbi en loppis på ön och där hade de besök av barnbarnen som var 3 och 4 år gamla och det slutade med att Vilja lekte med dem i deras lekstuga, sandlåda och rutschkanan var helt klart populärast. Så tror att vi måste åka och se om de kanske till och med rear ut dem på leksaksaffärerna.

Efter det har vi varit ute och bara pysslat på och njutit av värmen. Det var en trött tjej som somnade strax efter klockan 18 och det känns som att jag ska försöka sova tidigt i kväll också.
Den här soliga dagen fick mig att tänka på en bild på kusin Alice som jag tycker är sommar. När de var här gick vi ner på Tivars och hennes glass såg himmelskt god ut. Tror att det var farbror (läs Henrik) som fick lyckan att äta upp den, då Alice hellre lekte. Visst är hon himlans söt Viljas kusin?
120725

2 kommentarer:

  1. Smart, de borde ju börja rea ut leksakerna till trädgården nu! Ska också ta och hålla utkik efter lite sådant! Sicken söt lite tjej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att de borde rea ut dem nu, om de inte gör det till våren.

      Radera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.