tisdag 3 juli 2012

Vackra hus & sommar.

Ni måste bara få se två otroligt vackra hus som är till salu i vår närhet just nu. Det här huset är som en dröm och ni kan se mer av det här.
 
Det här huset nedan är mer i vår prisklass, men då hamnar man lite längre från stan, men åh så vackert!!
Ser mer från gården här.
 
 
En längtan efter drömhuset och sommaren har knackat på och jag njuter av alla vackra blommor i vägkanten, att jag jobbar kort dag i dag och ska åka hem och åka på utflykt med mina älsklingar. Rå om varandra när det har varit några jobbiga timmar. För det är ändå det viktigaste, att man är där och stöttar varandra i tunga och ledsna stunder. Och Vilja och Teja kan leka vid vattnet. Tillsammans. För det är de där andra stunderna som vi måste kliva in och se till att de aldrig händer, att det inte finns utrymme för det. Och visst tar vi oss dit, på något sätt. Fin tisdag till er alla.

3 kommentarer:

  1. åh vilka hus, så vackra! Tänk om man hade ett sådant hus! Ja att hitta stöd och hjälp från varandra är ju så viktigt, man knyts ännu närmare varandra och som familj. Hoppas ni får en härlig utflykt! Kram

    SvaraRadera
  2. Det första huset lekte jag i under hela min uppväxt, red hästarna på gården... Det var mina föräldrars vänner som ägde huset och släktgården!! Kan berätta om historien då vi ses!! Hoppas ni mår bra, att lugnet lagt sig på ön idag. Kramar Mirja

    SvaraRadera
  3. Å vilka vackra hus!

    skönt med halvdag, behövs lite familjetid, speciellt när livvet känns lite tyngre

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.