lördag 28 juli 2012

Sovmorgon för hela familjen.

Att vi en lördagmorgon sover hela familjen till klockan 09 har nog inte hänt det senaste året. Otroligt skönt, men det känns redan som att vi har missat flera timmar av dagen. Det var lite passande att jag gjorde det där inlägget pottan tidigare, för i går hittade jag Vilja sittandes i mörkret på pottstolen (med blöja på), men bajsandes. Så nu vet vi att hon förstår lite att man ska sitta där, även om jag nästa gång hittade henne bajsandes under bordet. Det är utan stress, men nu ska vi se till att pottstolen alltid finns tillgänglig om hon vill använda den, med eller utan blöja. Eftersom hon är så intresserad av den. Nu är det dags för frukost. Fin lördag önskar jag er alla.
Har egentligen väldigt svårt för den här typen av tröjor, men den här tyckte jag var så söt och kunde inte motstå att köpa den i festivalområdet.

1 kommentar:

  1. Så skönt med sovmorgon för hela familjen! Men ja förstår känslan av att det känns som om så många timmar av dagen redan har gått när man är van att gå upp tidigare! Så skoj att hon börjat förstå vad pottan innebär, läste ditt inlägg längre ner och insåg att vi också borde ta fram pottan, vi har en ståendes i förrådet men jag har helt glömt bort den! men nu ska den fram! hoppas ni haft en mysig lördag! Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.